Hoe maak ik een account aan?

Ga naar de menu-optie ‘inloggen/registreren’. Deze staat rechtsboven in je scherm. Je kunt hier een nieuw account aanmaken. Ben je een zakelijke klant? Houd er dan rekening mee dat wordt gevraagd om je BTW-nummer en KVK-nummer in te vullen, zodat we elke bestelling correct kunnen factureren.

 

Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu?

Onder het veld waar je bij het inloggen je wachtwoord in kunt vullen, zie je een linkje met ‘wachtwoord vergeten’ staan. Als je daarop klikt en je e-mailadres invult, sturen wij je een link toe waarmee je een nieuw wachtwoord kunt aanmaken.

 

Hoe wijzig ik mijn gegevens?

Als je ingelogd bent in je account, kun je bij het tabblad ‘Accountgegevens’ je gegevens aanpassen.

 

Waar staan de details van mijn bestelling?

In de bestelbevestiging, die je na het bestellen in je e-mail ontvangt. Ook als je inlogt in je account, kun je de inhoud van je huidige én eerdere bestellingen bekijken.

 

Waar vind ik mijn factuur?

Je kunt de factuur van je bestelling vinden in je account. Hiervoor moet je wel ingelogd zijn. Ook in de bestelbevestiging die je in je e-mail ontvangt, is de factuur toegevoegd.

 

Ik ben niet tevreden over mijn bestelling, waar kan ik een klacht indienen?

Via e-mail (webshop@limagrain.nl) of via het klachtenformulier, dat vind je hier.