Veelgestelde vragen

Ik wil een zakelijk account aanmaken, maar krijg de melding dat mijn BTW-nummer niet klopt.

Voor het aanmaken van een zakelijk account is het invullen van een BTW-nummer verplicht. Een BTW-nummer bestaat uit 14 tekens zonder spaties of leestekens, bijvoorbeeld NL123456789B01. Vult u meer of minder tekens in of gebruikt u spaties of leestekens, dan geeft het systeem een foutmelding. Lukt het bij opnieuw proberen nog steeds niet om een account aan te maken? Stuur dan een e-mail met uw gegevens naar webshop@limagrain.nl. Wij maken dan een account voor u aan en sturen de inloggegevens naar u op.

Waar vind ik de factuur van mijn bestelling als PDF-bestand?

U kunt de factuur bekijken en downloaden als PDF wanneer u ingelogd bent in uw account op de webshop. Hiervoor gaat u naar ‘mijn account’ rechtsboven in het scherm en klikt u op de optie ‘mijn bestellingen’ in het menu aan de linkerzijde. Daar ziet u een overzicht van de geplaatste bestellingen met helemaal in de rechterkolom de mogelijkheid om de factuur te downloaden.

Ik wil een product in het winkelmandje doen, maar dat kan niet. Ook zie ik geen prijs staan bij het product.

Op dat moment bevindt u zich in de zakelijke omgeving van onze webshop. Om hier te kunnen bestellen, vragen we u om eerst een account aan te maken door te klikken op ‘Zakelijk inloggen’ rechtsboven in het scherm. Voor het aanmaken van een zakelijk account heeft u een KVK nummer en BTW-nummer nodig. Bent u geen zakelijke klant? Klik dan hier om naar de bestelomgeving voor de particuliere klant te gaan.

Levert Limagrainshop ook buiten Nederland?

Nee, wij verzenden alleen naar adressen binnen Nederland. Wilt u een bestelling plaatsen in België, neem dan contact op met Advantaseeds Belgium.